Dag 17: Bakersfield

22 oktober 2019 - Bakersfield, California, Verenigde Staten

Dag 17 zit erop! GELUKKIG

Lange rit

Vandaag zijn wij vertrokken van Las Vegas naar Bakersfield. 560 kilometer rijden. Het was een lange rit van zo’n zes uur.

Death Valley

Onderweg hebben wij een tussenstop gemaakt bij Death Valley. Een woestijnachtig dal in Californië. Death Valley is 's zomers één van de heetste plaatsen ter wereld. Gelukkig viel het vandaag met de warmte reuze mee en was het zo’n 30 graden.

Death ValleyDeath ValleyDeath ValleyDeath Valley

Bakersfield

Na een lange reis kwamen wij aan in Bakersfield. Een prachtige omgeving in het groen. Hier zullen wij één nachtje blijven.

Fresno
Morgen gaan wij naar Fresno. Gelukkig minder lang rijden.. (190 kilometer). Hier blijven wij ook één nachtje. Wat wij precies gaan doen zijn wij nog niet uit, maar het lijkt ons tof een dierentuin op te zoeken. Verder uiteraard een rondje door de Walmart.

Alle foto’s zijn te vinden in het fotoalbum “Bakersfield”.

Wij gaan zo lekker slapen, voor iedereen die zo weer opstaat .. werkse!