Dag 3: Pismo Beach

8 oktober 2019 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

En door!

Vandaag zijn wij op doorreis gegaan naar Pismo Beach. Dit is zo’n 300 kilometer vanaf San Francisco. Het was redelijk rustig op de weg, maar doordat je maar beperkt wordt in de snelheid.... duurt de route extra lang.

De eerste 300 kilometer zit erop!

Navigatie, wat een drama!

Bij het huren van de auto, hebben wij een “luxe auto met navigatie” gehuurd. Echter kregen wij bij het ophalen van de auto een telefoon met navigatie mee. Prima en geen probleem, zag er allemaal netjes uit. Wij waren vandaag nog geen tien minuten onderweg of de navigatie deed het al niet meer: geen bereik! Pff, wat een drama. Gelukkig waren wij zelf zo slim om in Nederland al een Amerikaanse simkaart te kopen. Daardoor konden wij de reis vervolgen met onze eigen telefoon en navigatie.

Aankomst in Pismo Beach

Na 3,5 uur rijden kwamen wij aan in Pismo Beach. Wat ons opviel, was dat wij in een grote mistbank bij Pismo Beach inreden. Wij moeten binnenkort maar eens opzoeken waardoor dat ontstaat!

Wederom bij het hotel weer allemaal vriendelijk personeel en een prachtige kamer!

De walmart

Vandaag was het voor ons een “rustdag”, maar ondanks dat wilde wij toch wat doen. Wij zijn eerst lekker wezen eten bij de Chinees, waar Freek een doggybag kreeg om het overgebleven eten in mee te nemen (Zie foto’s in fotoalbum). Daarna gingen wij naar de Walmart; een hele grote supermarkt. Freek uiteraard naar de sportafdeling en Daphne helemaal in haar nopje bij de kerstafdeling.

Daphne is uiteraard op de kerst afdeling te vinden. Daffie bij de kerstafdeling 🎄

In de grote walmart. Freek kon het niet laten even bij de sport en eiwitspullen te kijken.

Freekie bij de sportafdeling 💪🏻

Op naar Los Angeles!

Morgen gaan wij op doorreis naar Los Angeles, waar wij 3 dagen zullen verblijven. Wij gaan dan onder andere naar Beverly Hills, Santa Monica en Hollywood!