Dag 4: Los Angeles

9 oktober 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hallo lieve volgers, daar zijn wij weer! ☀️

Pismo Beach

Vandaag gingen wij op doorreis naar Los Angeles. Echter voordat wij gingen, bezochten wij eerst nog de boulevard van Pismo Beach.

Een erg mooi gebied met aan de ene kant strand & zee en aan de andere kant prachtige bergen - betrokken met mist. Na een heerlijk kopje koffie bij één van de koffietentjes, vertrokken wij naar Los Angeles.

Pismo beach

Santa Barbara

Na 150 kilometer (op de helft van de reis), zijn wij gestopt in Santa Barbara. Een gezellig plaatsje waar je kunt lunchen en uitrusten. Daar hebben wij heerlijk genoten van een verse havermoutpap en wafel met fruit.

Lunchen in Santa Barbara

Nog 150 kilometer te gaan

Freekie reed, want Daphne scheet hem 100 kleuren vlakbij Los Angeles. Hier waren acht rijbanen en een grote file, waarbij iedereen zonder knipperlicht van de ene baan naar de andere baan zich verplaatsten. Freek had alles onder controle en Daphne zat met natte handen en klotsende oksels ernaast. (Hihi)

Aankomst in Los Angeles

Na drie uur rijden, kwamen wij aan op onze bestemming in Los Angeles. Bij de receptie vertelde ze dat de normale kamers volgeboekt waren en dat onze kamer een upgrade kreeg. Daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen!

Een prachtig groot appartement met twee kingsize bedden, een keukentje en een mooie badkamer met douche en bad. Hier kunnen wij het wel drie dagen uithouden.

De normale kamers zitten vol, gratis upgrade kamer!

Sporten geblazen!

Opiederehoek waar je ook bent, zit wel een McDonalds, KFC of Burger king. Vandaag hebben wij dan ook een keer makkelijk gedaan en zijn wij naar de McDonalds geweest. Wat opvalt aan de McDonalds hier is dat de frisdrank allemaal aangemaakt wordt met chloorwater. Niet te drinken!  Daarnaast wordt hier in Amerika bij al het eten en drinken aangegeven hoeveel calorieën dit bevat. TE VEEL DUS!

Bij ons hotel zit een klein sportzaaltje en een spa-wellnes ruimte. Freek bedacht zich dus geen moment, trok zijn trainingspakkie aan en ging even de spiermassa weer opbouwen. Daphne keek zoals gewoonlijk toe en nam daarna lekker een warm bad.

Sportzaal hotel Los Angeles

Sportzaal hotel Los Angeles

Morgen weer een dag

Het is hier 9 uur eerder dan in Nederland. Vanavond genieten wij lekker van een kop koffie en donut in het appartement. Vervolgens gaan wij morgen met de metro Los Angeles in.

Tot morgen!

Ps: de foto’s van vandaag en de aankomende 2 dagen vind je in het fotoalbum “Los Angeles”. Hier voegen wij elke dag nieuwe foto’s aan toe.

Ciao! Freek en Daphne

1. Barbara Diks:
    9 oktober 2019
    Leuk om jullie te volgen!! Mooie foto’s hoor!!
    Veel plezier