Dag 8: San Diego

13 oktober 2019 - San Diego, California, Verenigde Staten

Good evening everybody! 🙋‍♀️ (22:30 Amerikaanse tijd)

Lekker ontbijten!

De dag begon vandaag goed. Wij hadden gelezen dat je een kaart kon invullen voor het ontbijt en deze aan de hoteldeur kon hangen. Het hotel brengt dan het ontbijt op de kamer. Netjes ingevuld en aan de deur gehangen, maar je raadt het al.. geen ontbijt voor daffie en freek vanmorgen! De kaart hing nog net zo aan de deur als gisteravond.

Wij zijn nu 8 dagen in Amerika en Daphne had ontzettend veel zin in American pancakes. Nergens nog gehad. Daarom besloten wij erop uit te gaan en buiten de deur pancakes te eten. Via google maps vonden wij een tent “Richards pancake bakery”. Vol enthousiasme stapten wij de auto in. Helaas $30 voor parkeren, maar ach als wij niet gegeten hebben, zijn wij niet de gezelligste... dus prima. Éénmaal aangekomen, staat er een rij van wel 25 mensen te wachten om naar binnen te mogen. Alles vol! Moet wel een heel goed tentje zijn?!

En jullie raden het al.. daar gaan Daffie en Freek niet op wachten. Wij besloten pancakes ergens anders te gaan eten. Daar kregen wij een heerlijke cappuccino met normale melk en bananenpancakes. Het was zoveel dat Daphne het niet op kon en een doggybag meekreeg!

Daffie wil pancakes, dan krijgt ze pancakes haha!

Balboa Park: bekend park

Wat zullen wij vandaag eens doen? Laten wij naar Balboa Park gaan. Balboa Park is een stadspark van wel 460 hectaren groot. Er is onder andere een dierentuin, bloementuin en wel 17 museums. Wij besloten door het park te wandelen vandaag en Daphne kon natuurlijk ook nog even Pokemons vangen!

Balboa Park Balboa ParkBalboa Park

San Diego by Night

Vanavondstond er een night tour op het programma. Na 60 minuten te hebben gezocht “gevonden!”. Wij gingen met een bus door San Diego Downtown, little Italy, Baboa park en nog veel meer! De zitplekken waren zo krap, dat freek boven alle mensen uitstak met zijn lengte en de benen niet kon bewegen.  Een prachtige tour, waarbij je net even wat meer ziet dan dat je zelf gaat. Erg leuk.

San Diego by nightSan Diego by nightSan Diego by night

Morgen gaan wij op doorreis naar Palm Springs. Het is daar zo’n 32 graden. Wij blijven daar één nacht. Deze staat in het teken van even bijkomen van de afgelopen dagen.

Alle foto’s van vandaag (het zijn er heel wat), vinden jullie bij het fotoalbum “San Diego”.

Tot morgen!

Groetjes Freek en Daphne

1. Barbara Diks:
    13 oktober 2019
    Zo goed naar het zin zie ik!! Leuk om te volgen!! Geniet er nog van!! Grt barbara
  2. Ria Bosch:
    13 oktober 2019
    Wat een mooie reis en wat een leuke verhalen! Lees het elke dag met plezier. Geniet er nog maar lekker van!