Dag 21: The end of our adventure!

26 oktober 2019 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Hallo allemaal!

Wij dachten vanochtend lekker uit te slapen, maar blijkbaar gunnen de treinen je hier geen rust. Elke trein moet bij elke kruising de hoorn aanzetten vanwege veiligheid, want je weet maar nooit wat je “per ongeluk” aanrijdt..

De planning van vandaag

Na het “uitslapen” is Freek wezen fitnessen en vervolgens zijn wij naar Walmart geweest in de buurt van Sillicon Valley. Wij hadden vandaag afgesproken met een oude vriend van Freek die zijn post doctorale studie doet in San Francisco. Hij heeft ons de campus van Stanford laten zien en hebben wij het veel over Amerika gehad. Erg gaaf al die achtergrond informatie die je als buitenstaander niet altijd krijgt te horen.

Vervolgens zijn wij even bij hem thuis wezen kijken om vervolgens naar een kroegje te gaan: Dutch Goose. Hij had even de naam van de kroeg spannend gehouden, omdat je daar 0,0 Hollanders ziet en vooral veel luidruchtige Amerikanen! Wat een grappig tentje. Leuk om even te hebben gehad over de grote problemen in Amerika over Trump en andere onderwerpen.

Thanks Joeri, voor je gastvrijheid en gezelligheid!

Stanford UniversityStanford University

Morgen eindigt onze reis...

Na drie weken zit de reis er voor ons op. Wat een kilometers hebben wij gereden, namelijk 4500 kilometer in 21 dagen. Een hoop mogen zien in de Westkust van Amerika. Wij zijn erg blij dat wij deze reis hebben mogen maken. Het wordt wel weer tijd dat wij naar huis gaan om ons werk weer op te pakken en Jada weer te aaien!

De koffers zijn dicht gepropt. Lekker slapen zo en morgen vliegen wij om 17:30 Amerikaanse tijd naar Nederland. Wij landen dan zondag 16:30 in Nederland (Nederlandse tijd).

Wij hopen dat jullie van onze verhalen genoten hebben, wij vonden het in ieder geval heel erg leuk om te doen.

Tot onze volgende reis?!

Lieve groetjes Freek en Daphne

1. Riekie:
    26 oktober 2019
    Genoten van Julie verhalen en fotos goede reis terug welkom thuis
  2. Ineke Draaijer:
    26 oktober 2019
    Super genoten van jullie verslag. Nog 2 weekjes dan ben ik weer aan de beurt.
    Goede reis terug en alvast welkom in de kou die eraan komt.
  3. Martin Scutte.:
    26 oktober 2019
    Het was geweldig om jullie reisverslag te lezen.
    Zo te zien hebben jullie het naar je zin gehad.
    Een fijne terug vlucht gewenst en tot wederhoren in Apeldoorn.
  4. Gina:
    26 oktober 2019
    Was geweldig om te lezen en de foto's te zien! Jullie trip is wel een aanrader!
  5. Sietske en Ronald:
    26 oktober 2019
    Wij hebben ook genoten van jullie verhalen en foto's . Konden daardoor ook een beetje meegenieten. Een fijne vlucht en tot morgen.. Jada heeft jullie gemist.🐕🐾
  6. Ria Bosch:
    26 oktober 2019
    echt leuk om te lezen allemaal, fijn dat jullie zo genoten hebben en hele veilige reis terug.
  7. Marleen:
    27 oktober 2019