Dag 19: Lake Tahoe

24 oktober 2019 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Daar zijn wij weer! Nadat Freek zes keer lek geprikt is door muggen (😈), zijn wij op doorreis gegaan naar Lake Tahoe!

Yosemite National Park

Vandaag hebben wij een reis van 7 uur achter de rug. Van Fresno naar Lake Tahoe was zo’n 4 uur rijden, maar wij besloten eerst Yosemite National Park te bezoeken en wij kunnen jullie vertellen... dit was de beste keuze in de hele vakantie! Wat een prachtig park.

Yosemite National Park, is een nationaal park in het oosten van de Amerikaanse stad Californië. Dit park heeft een oppervlakte van meer dan 3000 vierkante kilometer! Het natuurpark is bekend om de Yosemite Valley, een door gletsjers ontstaan dal met granieten rotswanden, waarvan half Dome en El Capitan de meest herkenbare zijn. Bekijk hier wat prachtige foto’s, maar zie vooral het hele album “Lake Tahoe”.

Yosemite National Park Yosemite National ParkYosemite National ParkYosemite National Park

Hard Rock Hotel

Na zeven uur rijden kwamen wij aan bij het Hard Rock hotel. Een vier sterren hotel in Lake Tahoe. Alle faciliteiten weer helemaal aanwezig!

Hard Rock Hotel **** - Lake TahoeHard Rock Hotel **** - Lake Tahoe

Hard Rock Hotel **** - Lake TahoeHard Rock Hotel **** - Lake TahoeHard Rock Hotel **** - Lake Tahoe

Eagle Lake/Falls

Morgen vertrekken wij weer naar San Francisco, waar ons avontuur drie weken geleden begon. Hier zullen wij twee nachten blijven en zaterdag vliegen wij weer terug naar Nederland.

Maar.. voordat wij morgen naar San Francisco gaan, maken wij een stop bij Eagle Lake/Falls.

Tot morgen!