Dag 13: Kanab

18 oktober 2019 - Kanab, Utah, Verenigde Staten

Dag 13 van onze bijzondere reis door Amerika!

Op naar de Grand Canyon

Vanmorgen zijn wij vroeg opgestaan om te ontbijten en te vertrekken naar de Grand Canyon. Na 2,5 uur rijden kwamen wij aan bij de Grand Canyon. Één van de oudste nationale parken in de Verenigde Staten. De Grand Canyon staat bekend om zijn enorme brede en diepe kloof. Wij konden met de auto het park op en zijn daar gaan rondrijden en -lopen. Prachtige beelden. Hieronder wat foto’s, maar er staan er nog veel meer in ons fotoalbum ‘’Kanab’’. Geen photoshop, maar helemaal vanaf de camera! Zo mooi!

The Grand Canyon (Geen fotoshop!)

The Grand Canyon panorama

The Grand Canyon

The Grand Canyon

Glen Canyon

Na de Grand Canyon, zijn wij naar ons hotel gereden in Kanab. Deze reis duurde nog 3,5 uur. Onderweg zijn wij een paar keer gestopt, waaronder met toeval bij de Glen Canyon. Een broertje van de Grand Canyon. Deze Canyon is gevormd door de Colorado-rivier, gevuld met behulp van de Glen Canyon Dam. Deze Canyon vinden wij misschien nog wel mooier dan de Grand Canyon.

Glen Canyon

Uitrusten!

Deze reis zijn wij van de staat California naar Arizona, en van Arizona naar Utah gereisd. Begin van de reis hadden wij 9 uur tijdsverschil met Nederland. Het was dan hier 9 uur eerder. Nu wij in Utah zijn, is de klok weer een uurtje vooruit gegaan. Nu hebben wij 8 uur tijdsverschil met Nederland. Wij liggen beiden helemaal uitgeput op bed. Het was een lange dag met veel indrukken. Voor zo lekker slapen en morgen weer een dag.

Tot morgen!

1. Gea Willems:
    19 oktober 2019
    Jullie foto's zijn voor mij een trip down memory lane... ben ook in al die parken geweest....het is prachtig nietwaar...volop genieten van wat de natuur heeft gecreëerd....